Om du er i tvil hva folk kommer til å like, eller om du vet at en person liker en ting, mens en annen person liker noe annet, så er det lett å gjøre det vanskelig for å bestemme seg. Da er løsningen en giftbox eller goodiebag. Der kan du virkelig garantere deg for at mottageren kommer til å finne noe i den som han eller hun liker. Du kan ha en god bredde av produkter slik at det finnes noe for enhver. Ikke bare at de liker det, men også at de har bruk for den.
Du kan jo selv bestemme hvor stor posen skal være og du kan legge alskens saker i den slik at du vet at selskapet ditt kommer til å få et godt rykte uavhengig av mottageren. Utfordringen med det er jo naturligvis at det koster å fylle en goodiebag eller giftbox. Uansett om du velger den billige varianten så koster det, fordi sannsynligvis så kommer du til å gi gaver til minst et titalls personer, og om du er i et større firma så kanskje hundrevis.
Sannsynligvis så har du fått et budsjett eller en økonomisk ramme som du må holde deg innenfor, og klarer du det så blir det vel ikke noe problem. Men fordelen med denne varianten er at du skal være svært uheldig om du ikke treffer på minst en gave som kunden liker eller har bruk for. Og alt det andre i goodiebagen kommer de til å sette pris på uansett, selv om de kanskje ikke har bruk for dem, fordi de kan se at dere som selskap har gjort en innsats til å gjøre kundene fornøyde. Som du ser så finnes det flere måter gi gaver til kunder, og alle liker å få en goodiebag. Man blir jo spent og glad med en gang.