Tenk på hva du vil gi

Når du skal gi bort gaver er det viktig å gi gaver som folk kan umiddelbart knytte til hva dere som selskap driver med, slik at vær gang de ser på gaven så tenker de på ditt selskap, og ønsker å besøke deg igjen. Du vil jo legge igjen et sterkt inntrykk på folk, og jobber du i en kafe så er det kanskje smart å gi bort kaffekopper med logoen på. Om de da bruker koppen til å drikke kaffe regelmessig så tenker de underbevist også din kafé. Neste gang de da går ut på byen, kanskje de ønsker å besøke deg.

Det er derfor du ser alle store selskap som selger produkter har sin logo på dem, så det er absolutt ingen forvirring på hvor det kommer fra. “Brand recognition” er jo svært viktig, og lykkes man med det som et selskap så har man kommet en lang vei allerede. Så det er noe å tenke på. Du kan jo også se på dine kunder og se an hva de liker og slike ting slik at du kan tilpasse gavene dine til kundene spesifikt. Gir du det et ekstra personlig touch så er sannsynligheten høy for at de virkelig kommer til å like ditt selskap.

Det som er et problem er at det finnes ofte så utrolig mye å velge mellom, så man må jo være bevisst på hva man gjør. Forsøk å gå igjennom en prosess for å se hva som kan være best. Om du vil at ditt firma eller selskap skal bli husket så må du også gjøre en innsats. Verden har blitt mer og mer konkurransefylt og det er viktig at du står ut i mengden. Du kan tjene utrolig mye på det, både økonomisk, men også selskapets rykte kan bli mye bedre, så tenk nøye etter.